Terapii

A. Colonhidroterapie – cabinetul nostru este specializat în irigarea colonului.

B. Terapia cu anion bio energy - terapia viitorului

C. Detoxifierea ficatului - consta in eliminarea pietrelor si a calculilor biliari

anatomia-ficatului-umanÎn cadrul cabinetului nostru folosim următoarele terapii: colonhidroterapia, anion bio energy și detoxifierea ficatului. Explorând colonhidroterapia descoperim că la bază există un singur procedeu, însă diferă ,,rețeta,, cunoștințele, experiența! Pe lângă faptul că cel mai comun procedeu se realizează cu apă caldă și purificată, el se mai poate face și cu ceai, cafea sau rețeta proprie cabinetului infuzii cu plante revitalizante, cicatrizante, energizante, tămăduitoare.
Noi recomandăm pachetul de 6 ședințe, din care trei sunt cu apă caldă și purificată, iar celelalte trei sunt rețete speciale ale cabinetului dobândite în urma experienței în Spania într-un important centru de colonhidroterapie din Barcelona.
Detoxifierea ficatului – Remedium Clinic, pe lângă detoxifierea colonului și implicit a întregului organism prin colonhidroterapie, încurajează detoxifierea ficatului, terapie ce vine în completarea procesului de detofifiere completă.

Ficatul are rol de filtru al organismului: purifică și elimină toxinele acumulate din mâncare, băuturi sau medicamente pe care le utilizăm în orice moment al zilei. De asemenea, ficatul mai are rol și în producerea bilei, a factorilor de coagulare a sangelui și a unor proteine, în distribuția sângelui circulant în organism și de depozitare a unor vitamine, minerale și a glucozei. În viața intrauterina, el are un rol extrem de important în producerea hematiilor (globulele roșii).

De obicei, bolile de ficat nu prezintă semne și simptome specifice, dar este bine să fie investigat orice indiciu care ne poate arăta acest lucru. Fiind un organ vital, orice semn de îmbolnavire trebuie să ne trimită la medic pentru efectuarea unei consultații și a unui set complet de analize.

terapii-clinica-remediumSănătatea ficatului poate fi păstrata ușor, prin adoptarea și respectarea unui stil de viață corect. Se va pune mare preț pe alimentele consumate, se vor alege cele de calitate, cât mai naturale, fără coloranți sau conservanți. Totodata, fructele și legumele vor fi spălate foarte bine înainte de consum. Sunt recomandate exercițiile fizice constante și reducerea consumului de alcool.

Terapia cu anion bio energy - Winion completează perfect preocuparea față de expresia curată pe interior, strălucitoare pe dinafară.

Beneficii majore pentru sănătatea femeii: efect profilactic și terapeutic în inflamații și dermatite, infecții cu diferite tipuri de bacterii, candidoză, iritații însoțite de mâncărimi, herpes genital, hemoroizi, fibrom, arsuri, infecții ale trompelor uterine, scurgeri excesive, dismenoree, migrene.

Se pot folosi şi de către bărbaţi, cu efecte benefice deosebite asupra potenţei, hemoroizilor, prevenirea cancerului de prostata.

Intrebari frecvente

Este sigură procedura de hidrocolonoterapie?

Apa este introdusă într-o presiune scăzută, astfel încât nu există nici un pericol de perforaţie intestinală. Sesiunea de hidrocolonoterapie, spre deosebire de consumul de laxative, nu dă dependență.

Care este pregătirea înainte de terapie?

Primul pas inainte de tratament este consultarea contraindicaţiilor. Dacă aveţi nelămuriri legate de acestea, vă rugăm să nu ezitaţi să ne contactaţi, fie telefonic (+40768 970 031), fie prin email (Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.).

În momentul în care veţi ajunge la Clinica Remedium, veţi fi invitat să completaţi un chestionar medical necesar desfăşurării în condiţii optime a terapiei. Înainte cu o zi de tratament, se vor evita băuturile carbogazoase, fasolea, lintea, nucile, varza, brocoli şi conopida.

De asemenea, este indicat să evitaţi alcoolul cu 24 de ore înainte şi după terapie. În ziua tratamentului vă recomandăm să mâncaţi uşor, iar cu două ore înainte de terapie să nu mânacaţi nimic, dar puteţi bea apă sau ceai.

Cum decurge şedinţa de hidrocolonoterapie?

Apa filtrată și încălzită este introdusă prin intermediul unui speculum în rect. Apa stimulează peristaltismul intestinal (contracţia de colon), astfel încât la nivelul colonului se va introduce mecanic doar apă, în timp ce resturile sunt eliminate în mod natural de către colon. Întregul tratament se desfăşoară în sistem închis, astfel încât nu se vor simţi mirosuri dezagreabile. De asemenea, pe toată durata procedurii veţi fi complet acoperit, în acest fel respectându-se în totalitate intimitatea dumneavoastră.

Poate fi dureroasă procedura de colonhidroterapie ?

Nu există niciun motiv pentru care să simţiţi durere. Se poate întampla ca în timpul sesiunii de colonhidroterapie, din cauza acumulării de gaze, sau atunci când colonul se contractă pentru a elimina deşeurile depuse pe pereţii lui, să apară o senzaţie de disconfort sau chiar crampe. De cele mai multe ori însă, terapia este confortabilă, nedureroasă, chiar placută.

Cum mă voi simți după sesiunea de hidrocolonoterapie?

Modul în care oamenii se simt după tratament variază enorm. Unii sunt gata să se joace, alţii ar dori să se odinească pentru restul zilei. Ca regulă generală, ar fi minunat ca să dedicaţi restul zilei relaxării, pentru a ajuta organismul în procesul de detoxifiere.

Dacă acest lucru nu este posibil, vă puteţi relua activităţile fără nicio problemă.Uneori tratamentul iniţiază eliberare emoţionala, (sentimentele noastre sunt depozitate adesea în intestin). Puteţi simți uneori o ușoară vulnerabilitate. În general, pacienții își reiau activitățile fără nici o problemă.

În prima zi ar trebui de asemenea să mâncaţi uşor (supe, salate, fructe) şi să evitaţi produsele de origine animală. Evitaţi produsele condimentate şi grăsimile cel puţin în primele două – trei zile. Consumul de alcool este interzis în primele 48 de ore de la tratament. Acest lucru este important, pentru a permite ficatului să lucreze în scopul înlăturării toxinelor şi nu pentru a metaboliza alcoolul!

Câte şedinţe de colonhidroterapie am nevoie?

Numărul de sesiuni de colonhidroterapie va depinde de individ, se iau în vedere gradul de stres și oboseală, alimentația pacientului și stilul său de viață, afecțiunile de care suferă pacientul (dacă există). În urma discuţiei preliminare, terapeutul poate stabili numărul de şedinţe necesare. În general, sunt recomandate la început 6 şedinţe efectuate consecutiv pentru a putea îndepărta cât mai mult din reziduurile stagnante. În funcţie de afecţiunile fiecăruia se pot extinde până la 10 şedinţe. Ulterior, când starea de sănătate a intestinului este ameliorată, se recomandă aproximativ 5-6 şedinţe de două ori pe an.

Devine intestinul gros leneş?

Nu, această terapie chiar este un exerciţiu pentru intestin. Stimularea, contracţia şi relaxarea va ajuta la tonusul şi remodelarea colonului pentru a facilita la eliminarea completă a resturilor nehrănitoare şi toxice.

Ce se întâmplă cu microflora de la nivelul colonului?

Se vor spăla unele bacterii bune, dar se vor spăla o mulţime de bacterii rele. Se recomandă probioticele sub formă de capsule dar şi iaurtul, laptele batut şi kefirul din ciupercă tibetană pentru repopularea bacteriilor bune mai ales pe un teren curat.

Sunt în perioada ciclului menstrual. Pot veni la procedura de hidrocolonoterapie?

Dacă aveţi dureri foarte puternice şi nu vă simțiți suficient de bine pentru a veni, este indicat să anulați procedeul. Dar dacă nu este aşa de rău, atunci acesta poate fi de fapt un moment foarte bun pentru colon.

Care este diferenţa dintre procedura de hidrocolonoterapie şi clismă?

Atât clisma cât şi sesiunea de colonhidroterapie presupun introducerea apei în colon via rectum. Principala diferenţă între cele două proceduri constă în faptul că, dacă în timpul clismei se curaţă doar partea inferioară a colonului (sigmoidul şi o parte din colonul descendent), în cadrul sesiunii de colonhidroterapie se curăţă întreg colonul.

De asemenea, procedura de hidrocolonoterapie presupune infuzii repetate de apă în colon, urmate de eliberări repetate, pe când clisma presupune o singură infuzie. Ca urmare, detoxifierea prin colonhidroterapie este mult mai profundă şi eficienta decât în cazul clismei. În timpul sesiunii de hidrocolonoterapie, reziduurile părăsesc colonul printr-un tub, astfel încât mirosurile dezagrabile sunt evitate. În timpul clismei, reziduurile sunt eliminate la toaleta, discomfortul fiind mărit.

Procedura de colonhidroterapie este efectuată de către personal calificat, cu ajutorul unui aparat specializat care urmăreşte permanent presiunea şi temperatura apei infuzate, pe când clisma nu necesită ajutor calificat, ci se autoadministrează cu ajutorul unui kit ce se găseşte în farmacii, iar presiunea şi temperatura apei sunt greu de controlat.